söndag 30 december 2012

Dags för flytt

28/12  idag ska Hercules flytta, en familj från stockholm ska bli hans nya matte och husse, det finns även barn och en äldre nakenlille i familjen, jag ser fram emot att träffa dom, de kommer stax efter lunch.......... fortsättning följer
Jag hade verkligen väntat på familjen från stockholm, Hercules har ju varit som min lille bebis så jag trodde det skulle bli svårt. vad skönt att man kan ändra sig, det var nästan som man redan kännde varandra lite, de var supertrevliga och vi hade jätteroligt, Anette K var också här, vi pratade och skrattade, hann nästan inte dricka mitt kaffe. Det blev dags för dom att åka, de hade ju ca 4 timmars bilresa framför sig, många pussar på lillen blev det och han ska få ett nytt namn, Harry passar jättebra, känner att vi kommer att håll kontakt
Så här såg det ut när de skulle åka................................




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar